بهترین گاوصندوق های دو طبقه + فواید استفاده (دی 1400)

بهترین گاوصندوق های دو طبقه + فواید استفاده (دی 1400)

گاوصندوق های دو طبقه  در تمامی فروشگاه های مخصوص فروش گاوصندوق از پرفروش ترین نوع گاوصندوق موجود در بین دیگر گاوصندوق ها هستند . این گاوصندوق ها با داشتن طبقات مجزا میتوانند تا حد زیادی به شما کمک کنند تا به مدارکتان نظم بدهید.

فواید استفاده از گاوصندوق های دو طبقه

گاوصندوق های دو طبقه که در فروشگاه هایی با داشتن مدارک زیاد و مهم مورد استفاده قرار میگیرد معمولا جز پرفایده ترین نوع باکس های امنیتی هستند. معمولا بسیاری از افرادی که دارای فروشگاه هستند و فروشندگان زیادی برای آنها کار می کنند کلید یک طبقه را به فروشندگان میدهند و دیگری را پیش خود نگه میدارند همچنین در نظر داشته باشید که قیمت گاو صندوق دو طبقه قطعا به دلیل وزن و حجم بیشتر دارای قیمت بیشتری نسبت به نمونه های یک در است و  معمولا این گاوصندوق ها به دلیل اینکه بیشتر در معرض سرقت قرار دارند با بتن و مواد مخصوص ساخته میشوند تا حدالامکان قابلیت ضد برش بودن را داشته باشند.

همچنین برای دیدن دیگر گاوصندوق ها میتوانید به اینستاگرام ما نیز سر بزنید.

بهترین مدل های گاوصندوق های دو طبقه کاوه و ایران کاوه

بهترین گاوصندوق های دو طبقه ایران کاوه:

گاوصندوق ایران کاوه مدل 1200SDKK دو درب:

این گاوصندوق جادار بهترین نمونه موجود از گاوصندوق های دو درب است که در نوع خود بسیار حرفه ای و زیبا ساخته شده است. همچنین با سطح امنیتی که دارد میتواند خیال شمارا از امن بودن جای مدارک و اسناد شما مطمئن سازد. این گاوصندوق ها یکی از بهترین نمونه های موجود در مدل های گاوصندوق دو طبقه است.

گاوصندوق ایران کاوه مدل 250SDKK دو درب:

این گاوصندوق که رمز آن از نوع کلید مکانیکی است. معمولا یکی از بهترین و با کیفیت ترین مدل های گاوصندوق دو طبقه معرفی میشود و کارایی بالایی نیز دارد برای مثال با سطح امنیتی که دارد و جایگیری بسیاری از مدارک شما بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرد.

گاوصندوق ایران کاوه مدل 250DKR دو درب:

و اما این گاو صندوق های نسوز با وزن 170 کیلو گرم که با سیستم قفل قوی و امنیتی که دارند معمولا جز بهترین نسخه های خود می‌باشند.  معمولا این گاوصندوق ها جز امن ترین نمونه های موجود در بازار هستند. این گاوصندوق امنیت دارایی های شما را تضمین میکند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *