هشدار پلیس درباره نگهداری اشیای قیمتی در گاوصندوق خانگی

هشدار امنیتی پلیس درباره نگهداری اشیای قیمتی در گاوصندوق خانگی

رئیس اداره اجتماعی پلیس آگاهی ناجا درباره نگهداری مقادیر غیرمتعارف وجوه نقد و اشیای قیمتی در گاوصندوق خانگی برخی منازل هشدار داد.

سرهنگ امینی، رئیس اداره اجتماعی پلیس آگاهی ناجا در هشداری مبنی بر عدم نگهداری مقادیر زیاد اشیای قیمتی در گاوصندوق های خانگی اظهار کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی به تازگی موفق شدند با تحقیقات پیچیده پلیسی و روش های علمی کشف جرایم، اعضای یک باند حرفه ای سرقت منزل را که در چند استان کشور سرقت میلیاردی وجوه نقد (انواع ارز) و اشیای قیمتی (طلا، جواهر، ساعت مچی و سکه) از منازل می کردند، شناسایی و در اقدامی ضربتی دستگیر کنند.

وی افزود: برخی هموطنان با وجود نگهداری مقادیر چشمگیر طلا و جواهر در گاوصندوق منازل، همچنان نسبت به رعایت موارد ایمنی غفلت و به نوعی منازل خود را به گاوصندوق تبدیل می کنند.

این مقام انتظامی با اشاره به ارتباط مستقیم افزایش ضریب ایمنی منازل با کاهش وقوع سرقت، خاطرنشان کرد: بررسی های پلیس نشان می دهد نگهداری اشیای قیمتی (طلا، جواهر، سکه و…) در صندوق امانات بانک ها و استفاده از تجهیزات مناسب مانند دوربین های مداربسته، دستگاه های هشداردهنده و… می تواند سارقان را در دستیابی به اهداف شوم خود ناکام بگذارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *