صادرات گاوصندوق ایران کاوه به عراق

صادرات گاوصندوق ایران کاوه به کشور عراق

در پی توافق صورت گرفته میان فروشگاه گاوصندوق گنج باکس و دفتر نمایندگی ترانزیت کربلا در ایران، تعداد 45 گاوصندوق ایران کاوه به کشور عراق صادرات شد.

طرف عراقی امروز یکشنبه 14 شهریور 1400 از رسیدن محموله گاوصندوق های نسوز خریداری شده به شهر کربلا در عراق خبر داد.

صادرات گاوصندوق های ساخت ایران به عراق

ابومهدی الباقری در تماس تلفنی و در گفتگو با مدیریت نمایندگی گاوصندوق ایران کاوه در تهران، ضمن قدردانی از زحمات پرسنل در تامین و تحویل به موقع گاوصندوق ها به دفتر ترانزیت گفت: محموله گاوصندوق که از طریق مرز زمینی مهران وارد عراق شد، امروز به شهر کربلا رسید و تعدادی از گاو صندوق ها به مشتریان عراقی تحویل داده شد.

مدیر دفتر نمایندگی ترانزیت ایران-عراق افزود: این دومین همکاری صورت گرفته میان دو طرف بود که با وجود شرایط کرونایی هر دو محموله گاوصندوق های ایران کاوه به موقع تحویل گرفته شد که نشان از توجه ویژه پرسنل فروشگاه گاوصندوق گنج باکس به مشتریان دارد.

مدیر فروشگاه گنج باکس نیز با ابراز خرسندی از رضایت طرف عراقی، توجه به بازارهای خارجی و صادرات گاوصندوق را از جمله اهداف مهم نمایندگی گاوصندوق ایران کاوه دانست.

امکانی ابراز امیدواری کرد همکاری های میان طرفین تداوم داشته باشد و برخی موانع موجود بر سر راه تجار عراقی در خرید کالاهای ایرانی بیش از پیش تسهیل شود.

وی یادآورد شد با توجه به همسایگی ایران و عراق و سهولت در ترانزیت کالا به این کشور قوانین باید صادرات به عراق را سهولت بخشد؛ هرچند ایران به منظور مقابله با تحریم ها برای تجار عراقی تسهیلاتی در نظر گرفته است.

خرید گاوصندوق ایران کاوه در عراق

محموله صادراتی گاوصندوق های نسوز و ضد سرقت ایران کاوه به عراق شامل «گاوصندوق ایران کاوه مدل 100k»، «گاوصندوق ایران کاوه مدل 150KR» و «گاوصندوق ایران کاوه مدل 250 دو درب» بود و قرارداد میان طرفین هفته گذشته به امضا رسید.

گفتنی است، این دومین همکاری میان طرف های ایرانی و عراقی در صادرات گاوصندوق ایران کاوه بود و با توجه به استقبال شهروندان عراق از گاو صندوق های ساخت ایران، چشم انداز روشنی از تداوم همکاری های دوجانبه وجود دارد.

در نظر داشته باشید وب سایت فروشگاه گنج باکس به عنوان نمایندگی فروش گاوصندوق کاوه و ایران کاوه در مقاله‌ای جامع نحوه خرید گاوصندوق ارزان و با کیفیت را به مخاطبان آموزش داده که می‌توانید آن را مطالعه کنید؛ همچنین بروزترین لیست قیمت گاوصندوق کاوه و ایران کاوه در بلاگ فروشگاه قرار گرفته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *