نمایندگی گاوصندوق ایران کاوه | تفاوت خرید گاوصندوق از نمایندگی و بازار آزاد

نمایندگی گاوصندوق ایران کاوه | تفاوت خرید گاوصندوق از نمایندگی و بازار آزاد

همه جا از اداره و فروشگاه گرفته تا خانه و هتل حتی خودروهای سواری به گاوصندوقی مناسب و مطمئن نیاز دارند؛ انتخاب یک گاوصندوق خوب، از لوازم دیگر مهمتر است چون هروسیله معیوبی قابل تعویض است به جز گاوصندوق که اگر اشتباهی در انتخاب وخریدش روی دهد، در معرض سرقت قرار می گیرد و کل دارایی های ارزشمند شخص به همراه گاوصندوق به تاراج می رود. با مشاوران ما در نمایندگی گاوصندوق ایران کاوه تماس بگیرید تا راهنمایی های لازم را جهت خرید گاوصندوق ارزان و با کیفیت دریافت کنید.

مدل های مختلف گاوصندوق ایران کاوه

  • گاوصندوق نسوز یا ضد آتش

این گاوصندوق های مقاوم مدارک و دارایی های ارزشمند شما را از معرض آتش سوزی وحریق دور نگه می دارند، ولی در مقابل دزدان زیاد مقاوم نیستند.

  • گاوصندوق ضد سرقت

این گاوصندوق ها با سیستم های امنیتی قوی در برابر دزدان با تجربه نیزمقاوم هستند ولی در برابر حریق مقاومت بالایی ندارند..

  • گاوصندوق های ترکیبی

این گاوصندوق ها از ترکیب گاوصندوق نسوز و گاوصندوق ضد سرقت ساخته می شوند. بنابراین هم در برابر دزدان و هم شعله های آتش مقاوم اند. دلیل آن بدنه مستحکم آنهاست که لایه خارجی آن از آهن و لایه داخلی آن از جنس کامپوزیتی خاص است که در برابر سرقت وحریق مقاوم است.

در نظر داشته باشید وب سایت فروشگاه گنج باکس به عنوان نمایندگی فروش گاوصندوق کاوه و ایران کاوه در مقاله‌ای کامل نحوه خرید گاوصندوق ارزان و با کیفیت را به شما عزیزان آموزش داده است که می‌توانید آن را مطالعه کنید.

پنج سال ضمانت نمایندگی گاوصندوق ایران کاوه

چیزی که یک گاوصندوق را منحصر به فرد می سازد بدنه آن نیست؛ بلکه قفلی ست که مانع از دست اندازی سارقان به اموال صاحبان گاوصندوق می گردد. یک قفل، قطعه ارزشمندی از گاوصندوق است که امنیت اقلام موجود درونش را تامین می کند. پنج سال ضمانت سلامت قفل گاو صندوق ایران کاوه، حاصل سالها تجربه در فروش انواع قفل می باشد.

  • قفل کلیدی

قفل کلیدی از ساده ترین و ایمن ترین انواع قفل گاو صندوق به حساب می آید و به دلیل ساده بودن وعدم استفاده از تکنولوژی قیمت بسیار ارزان تری از مدل های دیگر دارد. مهمترین مسئله حفاظتی در مورد گاوصندوق با قفل کلیدی، محافظت از کلید آن است چون در صورت گم شدن یا سرقت کلید به دردسر بزرگی می افتید.پیشنهاد می کنیم که در نگهداری اقلامی با ارزش بالا از گاوصندوق با قفل کلیدی استفاده نکنید.

  • قفل های مکانیکی ترکیبی

قفل های مکانیکی ترکیبی، حاصل اعمال ترکیبات وتغییراتی روی قفل کلیدی گاوصندوق هستند. این قفل های پیچیده با ضریب امنیتی بالاتر، میزان نفوذپذیری کمی نسبت به قفل های کلیدی گاوصندوق ها دارند ولی با اینهمه در مقابل قفل های الکترونیکی، ساده به نظر می رسند. مواظب کلید این قفل هاهم باشید.

  • قفل الکترونیکی گاوصندوق

در این نوع قفل ها رمز گاوصندوق به صورت الکترونیکی ذخیره می شود و برای بازکردن درب گاوصندوق، کافی ست رمز صحیح را از طریق صفحه کلید وارد کنید. درست است که این قفل ها نیازی به کلید ندارند؛ ولی وجود یک کلید اضطراری برای مواقع خاص ضروری ست تا اگر زمانی رمز را فراموش کردید، بتوانید درب گاوصندوق را باز کنید.

فراموش نکنید فروشگاه گنج باکس جامع ترین راهنمای خرید گاوصندوق کاوه و ایران کاوه را برای مخاطبان آماده کرده است که پیشنهاد می کنیم این مقاله را مطالعه کنید.

نمایندگی گاوصندوق ایران کاوه | تفاوت خرید گاوصندوق از نمایندگی و بازار آزاد

یک تماس برای خرید ارزان گاوصندوق ایران کاوه از نمایندگی

  • قفل دیجیتال گاوصندوق

اینبار دانش و تکنولوژی در صنعت قفل گاوصندوق وارد شده و به کمک امنیت اسناد و مدارک ذخیره شده در آن آمده است. از مهمترین ویژگی های قفل دیجیتال، مقاومت بالای آن در برابر عوامل محیطی و فشارهای فیزیکی ست. همچنین این قفل از امنیت بالاتری نسبت به سایر قفل ها برخوردار است. عملکرد آن سریع و استفاده از آن راحت است.

از انواع قفل های دیجیتال مدل های کیبوردی و بیومتریک است. قابلیت وکاربرد هر کدام ازاین قفل ها با دیگری متفاوت است که به بررسی اجمالی هر کدام میپردازیم. انواع گاوصندوق های خانگی واداری با بالاترین درجه ایمنی را می توانید در نمایندگی گاوصندوق ایران کاوه خریداری کنید.

  1. قفل های بیومتریک
    در قفل های بیومتریک که یکی از لوازم جانبی گاوصندوق به حساب می آید اطلاعات کدهای ژنتیکی خریدار، مثل الگوی اثر انگشت و یا عنبیه چشم، در حافظه گاوصندوق، ذخیره می‌شود و چون الگوی ژنتیکی هر شخص با اشخاص دیگر متفاوت است، این ویژگی منحصر به فرد، به عنوان رمز قفل بیومتریک استفاده می گردد.
  2. قفل کیبوردی
    ساده ترین قفل دیجیتال که با فشردن رمز روی صفحه کلید باز می شود را قفل کیبوردی می گویند. این قفل به اندازه قفل های بیومتریک پیچیده نیستند؛ ولی این قفل ها نیز از امنیت بالایی برخوردارند.
  • قفل زمان دار گاوصندوق

این قفل ها که عموما در بخش نگهداری سپرده های بانکی کاربرد دارند، یک زمان سنج هستند که کنترل باز نشدن درب گاوصندوق را پیش از زمان مقرر برعهده دارد حتی اگر رمز به درستی وارد شده باشد. قفل های زمان دار ضریب امنیتی گاوصندوق را به مراتب بالاتر می برند.

تفاوت خرید گاوصندوق ایران کاوه از نمایندگی و بازار آزاد

خرید گاوصندوق بدون داشتن اطلاعات لازم کاری پرریسک و پر هزینه است. در بازار گاوصندوق های فراوانی با ظاهر زمخت و محکم وجود دارد که در کمتر از چند دقیقه توسط سارقان باز خواهند شد. تبعات خرید اشتباه گاوصندوق خسارت های جبران ناپذیری را به دارنده آن وارد می کند. لذا برای خرید گاوصندوق بهتر است به نمایندگی های شناخته شده مثل نمایندگی گاوصندوق ایران کاوه مراجعه کنید که تمام جوانب محصول از امنیت بدنه محصول گرفته تا کیفیت درب و قفل وسیستم رمزنگاری آن استاندارد بوده وکارت ضمانت پنج ساله قفل گاوصندوق ایران کاوه را هم به همراه دارد.

مقرون به صرفه بودن گاوصندوق ایران کاوه

گنج باکس؛ نمایندگی گاوصندوق ایران کاوه افتخار دارد که با فروش انواع قفل های دیجیتال ضد هک و کاملا ایمن در خدمت شما مشتریان گرامی بوده است. قابلیت رمزهای ترکیبی که در این قفل های دیجیتال وجود دارد امنیت قابل ملاحظه ای را به گاوصندوق بخشیده که برخورداری همزمان از رمزهای عددی و اثر انگشتی که مختص قفل های بیومتریک است را امکان پذیر می کند. بدیهی است که قفل دیجیتال به دلیل استفاده از تکنولوژی مدرن و امنیت بیشتری که نسبت به سایر قفل ها دارد ازقیمت بالاتری هم برخوردار باشد.

فروشگاه گنج باکس به عنوان نمایندگی رسمی فروش گاوصندوق کاوه و ایران کاوه برای تمام خدمات تعمیر گاوصندوق، جابجایی گاوصندوق و ارائه لوازم جانبی گاوصندوق کاوه در خدمت رسانی به شما آماده است.

3 thoughts on “نمایندگی گاوصندوق ایران کاوه | تفاوت خرید گاوصندوق از نمایندگی و بازار آزاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *